Kampaňujúci Jozef Mihál dvakrát obišiel Slovensko, usporiadal 71 prednášok o materskej | SPOLU — občianska demokracia

Kampaňujúci Jozef Mihál dvakrát obišiel Slovensko, usporiadal 71 prednášok o materskej

Jozef Mihál, kandidát č. 14 vo voľbách do Európskeho parlamentu Koalície PS a SPOLU obišiel dvakrát Slovensko počas európskej kampane. Pre ľudí usporadúval zdarma prednášky s témou Materská, na ktoré prišlo už 2100 ľudí. Jeho prednášková šnúra končí 21. mája v Košiciach. 

Jozef Mihál o návšteve každej obce vytvoril dôkaz – selfie s kampaňovými materiálmi pri tabuli vstupu do obce. „Začínal som so svojou šnúrou už 4. marca, keď vrcholila kampaň Zuzany Čaputovej a koalícia PS a SPOLU ešte nemala kampaňové materiály, fotil som sa a rozdával som tie od Zuzany Čaputovej. Odvtedy sa mi podarilo spraviť asi 150 fotografií v obciach v ktorých som sa zastavil.”

Kandidátka Koalície PS a SPOLU do Európskeho parlamentu Simona Petrík obdivuje jeho nasadenie v kampani: „Jozef si sám prednášky vybavil, odprednášal ich aj odšoféroval na našej dodávke mobilnej poslaneckej kancelárie. Som veľmi vďačná, že ma na mnohé z nich zavolal, aby som sa predstavila. Momentálne je tak politikom, čo má najbližšie k voličom po celom Slovensku.“

Kandidáti a dobrovoľníci Koalície Progresívne Slovensko a SPOLU – občianska demokracia vedú najkontaktnejšiu a najintenzívnejšiu kampaň do Európskych volieb, aby zaujali proeurópskch voličov, ktorých je na Slovensku väčšina a presvedčili ich o zmysluplnosti účasti na voľbách. Podľa manažérov kampane Martina Vavrinčíka a Ľubomíra Ondrejkoviča majú kandidáti a dobrovoľníci Koalície PS a SPOLU v pláne počas kampane osobne osloviť 40 000 ľudí. Kampaň je vedená na centrálnej úrovni, ale svoj malý kampaňový tím má každý kandidát.

hore

Používaním tohto webu súhlasíte so súbormi cookies. Viac o používaní súborov cookie.