Kategórie

Kampaňujúci Jozef Mihál dvakrát obišiel Slovensko, usporiadal 71 prednášok o materskej

Jozef Mihál, kandidát č. 14 vo voľbách do Európskeho parlamentu Koalície PS a SPOLU obišiel dvakrát Slovensko počas európskej kampane. Pre ľudí usporadúval zdarma prednášky s témou Materská, na ktoré prišlo už 2100 ľudí. Jeho prednášková šnúra končí 21. mája v Košiciach. 
Jozef Mihál o návšteve každej obce vytvoril dôkaz – selfie s kampaňovými materiálmi pri tabuli vstupu do obce. „Začínal som so svojou šnúrou už 4. marca, keď vrcholila kampaň Zuzany Čaputovej a koalícia PS a SPOLU ešte nemala kampaňové materiály, fotil som sa a rozdával som tie od Zuzany Čaputovej. Odvtedy sa mi podarilo spraviť asi 150 fotografií v obciach v ktorých som sa zastavil."
Kandidátka Koalície PS a SPOLU do Európskeho parlamentu Simona Petrík obdivuje jeho nasadenie v kampani: „Jozef si sám prednášky vybavil, odprednášal ich aj odšoféroval na našej dodávke mobilnej poslaneckej kancelárie. Som veľmi vďačná, že ma na mnohé z nich zavolal, aby som sa predstavila. Momentálne je tak politikom, čo má najbližšie k voličom po celom Slovensku.“
Kandidáti a dobrovoľníci Koalície Progresívne Slovensko a SPOLU - občianska demokracia vedú najkontaktnejšiu a najintenzívnejšiu kampaň do Európskych volieb, aby zaujali proeurópskch voličov, ktorých je na Slovensku väčšina a presvedčili ich o zmysluplnosti účasti na voľbách. Podľa manažérov kampane Martina Vavrinčíka a Ľubomíra Ondrejkoviča majú kandidáti a dobrovoľníci Koalície PS a SPOLU v pláne počas kampane osobne osloviť 40 000 ľudí. Kampaň je vedená na centrálnej úrovni, ale svoj malý kampaňový tím má každý kandidát.